Volgers

dinsdag 13 maart 2012

Nieuw project "scrap stars"

Hoi,


Dit pakket heb ik een tijd terug eens van mijn DH gekregen Dit is dus het eerste kant en klaar pakket wat ik maak, en ik durfde er niet goed aan beginnen uit angst dat ik niet genoeg stof zou hebben.

Na het een aantal keren uit de verpakking gehaald te hebben om het vervolgens weer terug te stoppen ,heb ik nu toch maar een begin gemaakt De kleuren zijn niet heel duidelijk te zien maar de laatste foto maakt alles goed denk ik.

Nu is ook het snijden van de lapjes niet echt mijn hobby, maar heb me er vandaag toch aan gewaagd.
Nu 3 uur verder heb ik alles gesneden en natuurlijk last van mij rug van het gebogen staan maar nu kan ik overdag doorpitten en sávonds met deze quilt beginnen.

Waar ik wel tegen aanloop is dat de beschrijving in het Engels is Dan is mijn gedachte het word in Nederland verkocht kan er dan geen Nederlandse beschrijving bij? Maar dat zal het nadeel zijn van een hobby die voornamelijk uit Amerika komt.

Nou voorlopig heb ik weer genoeg te doen denk ik zo.

Lieve groetjes Els26

2 opmerkingen:

  1. Leuk Els, en herkenbaar, steeds weer uit het zakje halen, zuchten....toch maar weer terug leggen....zoooo herkenbaar, maar je ziet het, het komt er "eens"toch eens uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Els,

    Leuk je kippetjes en ik ben het helemaal met je eens, patronen in het Engels is heel lastig. Ik ben een poosje geleden met Leanne's House begonnen en heb toen de stommigheid uitgehaald om ook in Inches te gaan werken. Knetter werd ik ervan, ik had het bijna ergens in de kast gefrommeld maar dat mag toch niet van mezelf. heb nu gewoon de patronen kekopieerd en knip ze uit zodat ik malletjes krijg, gaat perfect.
    Ben nu met 3 dingen tegelijk bezig.Ook niet handig maar ik vind alles leuk. Ik ga je blog volgen, gezellig.
    Kijk je ook eens op de mijne?
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen