Volgers

zondag 17 juni 2012

Jaaaa eindelijk een baan

Hallo,

Na een jaar solliciteren en de ene afwijzing na de andere te krijgen of helemaal niks meer te horen was ik nu uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek. Dus alleen die uitnodiging maakte mij al helemaal blij even het gevoel dat je er op 39 jarige leeftijd dus toch nog bij kunt horen. Want ja iedereen weet dat je tegenwoordig met 20 jaar al te oud bent om voor een baan in aanmerking te komen.
Maar goed na het eerste gesprek mocht ik door naar de 2e ronde en jaaaaaaa ik ben aangenomen bij een tankstation als verkoopmedewerker. Helemaal gelukkig dus !!!

Maar toen de volgende uitdaging : het vervoer er naar toe want het is toch 17,3 km verderop en op de fiets is leuk bij mooi weer maar ja hier in de provincie Groningen waait het altijd. Dus voor een scooter gezocht en ja hoor ook nog iets leuks gevonden kijk maar

Ja dus redelijk mobiel ben ik ook weer Een auto rijbewijs heb ik niet maar het bromfiets bewijs heb ik ooit op het postkantoor kunnen kopen omdat ik van voor 1980 geboren ben.
Mijn dochter vond dit wel hilarisch dat ik dat heb kunnen kopen ipv er lessen voor te moeten nemen.

Ondertussen heb ik al 2 diensten gewerkt en ik moet zeggen het bevalt me wel goed hoor. Ik ben aangenomen voor 12 uur per week  Onze Lucas heeft de scooter ook al goed gekeurd kijk maar eens naar de volgende foto

Zaterdag avond ging ik broodjes bapao warm maken in de combi magnetron die wegens ruimte gebrek in de schuur staat. Kom ik de schuur weer in om te kijken of ze al warm zijn zit Lucas in de schuur net zo als op de foto hahahaha kijk hij met draaiende kop bewegingen de broodjes na die draaien in de magnetron.
Zo van hmmmmm die snap ik me wel even.


Groetjes Els 26





1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je baan ( had ik je ook al geschreven) , wat een bolide heb je gekocht !!! ziet er super uit. Dinsdag duim ik voor je dochter. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen