Volgers

woensdag 4 april 2012

Speldenkussens, druk, nieuw, en weinig productie.

Hallo,
Een dag te laat maar wil toch nog even gehoor geven aan de oproep het aantal speldenkussens op het blog te zetten. Ik heb er maar drie, het rood wit gesteepte heb ik gemaakt van een restje stof waar ik een tuinbroekje voor mijn zoon had gemaakt toen hij 3 maanden was, hij is nu 20 Het kleine bloemetje was een opdracht bij de quiltbee bij Naaimachine Totaal in Kerkrade bedacht door Marie-Joze, en toevallig heb ik de bloem op het garenklosje vorige week gemaakt. Dat was de opdracht van de quiltgroep voor deze maand.
De bloem heb ik vastgemaakt met een stukje klitteband op het klosjes. Dat stond niet in de beschrijving maar ik vind het irritant  als ik een speld wil pakken en ik til iedere keer het bloemetje compleet uit het klosje (de bloem staat namelijk op een houten golf tee in het klosje) En nu zit hij goed vast. Dus nu heb ik een speldenkussen naast mijn luie stoel staan en 1 op de tafel dan kan ik op twee plekken werken en het kussentje laten staan.

Tja dat was ook gelijk de enige produktie tot nu toe want onze auto had er geen zin meer in En aangezien die al flink wat geld aan reparaties had gekost hebben we besloten dat we dat niet meer gingen doen en dat er een andere auto moest komen. Na een drukke zoektocht ( want het moest snel ivm het werk van DH) hebben we dan deze auto gevonden. Het is een Daewoo Tacuma.

Afgelopen zaterdag zij we naar de pier van Oterdum wezen rijden en hebben daar heerlijk gewandeld in een enorme storm wind, het was guur en erg koud maar wij kunnen er genieten van zo een wind aan de zee. Zie hier hoe de golven aan het eind van de pier opspatten.Echt gaaf om te zien hoor.........................

En dan nog een foto van Billie zodat jullie kunnen zien hoe zijn staart hem haast voorbij waaide hahaha
Hij vond een leeg blikje en wilde dat voor ons neerlegen zodat wij konden gooien maar dat was niet nodig het blikje waaide vanzelf weg dus hij heeft zich prima vermaakt.


Groetjes Els26








Geen opmerkingen:

Een reactie posten