Volgers

dinsdag 17 april 2012

Lente en een baal-moment

Hallo,

Vorige week kwam ik de tuin in en ineens staat dan een vijverplant prachtig in bloei Vraag me niet hoe die heet want ik heb geen groene vingers hoor. Ondanks dat het aldoor zo koud is zitten er zulke vrolijke bloemen aan dat ik dit even met jullie wilde delen. Het zijn net boterbloemetjes alleen dan iets groter Nou ja ik kan hier dus echt van genieten.
En verder met de Cosmati quilt Het doorpitten vorderde gestaag totdat ik de quilt op tafel uitlegde om naar het gehele resultaat te kijken.....oh grote griebels wat een shock.... Aan de binen rand was het helemaal gebobbeld. Grrrrr Cosmati in een hoek gegooid en 2 hele dagen niet meer naar gekeken. Ik was juist zo driftig aan het prikken omdat er een kleine tentoonstelling in Oostwold (gem.Oldambt ) op stapel staat. Dus echt balen, stiekum gedacht wat kan het schelen ik laat het wel zo.....  
Maar ik ken mezelf, ik ga me er gigantisch aan ergeren dus tornmes gepakt en alles weer uitgehaald en weer overnieuw begonnen Dit keer met de quiltring en dat gaat toch beter De eerste keer had ik het zonder ring gedaan omdat dit de buitenste rand was en de quiltring daar eigenlijk te groot voor was. Nu gaat het goed en heb alweer anderhalve zijkant af ( Dit is de laatste rand om te quilten) Maar om het af te hebben voor de tentoonstelling dat gaat me niet meer lukken. Vandaag heb ik de hele dag niks kunnen doen omdat onze dochter naar het ziekenhuis in Leiderdorp moest en tja dat ligt hier niet naast de deur. Maar het was voor een goed doel en na een half jaar hebben we eindelijk een diagnose waar we verder mee kunnen.

Lieve groetjes Els26

2 opmerkingen:

  1. Haha geweldig.... die gele dotter das net onkruid hoor die bloeit gewoon door ..........ik heb hem ook bij de vijver staan en die is meestal als eerste in de bloei..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vijverplant ziet er inderdaad heel fleurig uit, en ik zou ook niet weten hoe hij heet , maar Anneke heeft je de naam al gegeven. Ja dat bobbelen komt inderdaad doordat je geen ring gebruikt hebt, maar nu wordt het prima zo te zien. Hoop dat de diagnose van je dochter meevalt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen